The day before - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Nena Braber - WaarBenJij.nu The day before - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Nena Braber - WaarBenJij.nu

The day before

Door: Nena Braber

Blijf op de hoogte en volg Nena

20 Januari 2014 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Morgen is het zover, dan vertrek ik samen met Frederique voor 5 maanden naar Sri Lanka! Alles is gepakt en straks mogen we online inchecken voor onze vlucht van morgen.

Natuurlijk moeten we eenmaal aangekomen in Sri Lanka, eerst even acclimatiseren. Eerst gaan we 2 dagen naar een hotel in Negombo, in het westen aan de kust. Vanuit hier gaan wij iets zuidelijker, naar de kustplaats Unawatuna. Hier verblijven wij tot zondag en dan gaan we naar ons verblijf voor de rest van de 5 maanden, Weligama. Hier is namelijk het revalidatiecentrum Hellabeem, waar wij zullen gaan stage lopen.

Misschien is het leuk hier iets meer over te vertellen. Hellabeem is namelijk een intern opleidings- revalidatiecentrum voor fysiek gehandicapte, arme, zeer kansarme jongeren met mobiliteits problemen. Zij zijn tussen de 14 en 25 jaar oud en wonen hier 2 tot 4 jaar. Na deze periode worden zij door Hellabeem begeleid om een winkel of eigen zaak te kunnen starten. Frederique en ik zullen hier de psychomotorische therapie en bewegingsagogie vertegenwoordigen. Wat we precies allemaal gaan doen, weten wij ook nog niet, maar wordt vast in mijn volgende reisverslagen duidelijk!

Nu ga ik nog even de laatste spullen pakken en nog even lekker in een heerlijk warm bad!

Tot in Sri Lanka!

Liefs Nena

• 20 Januari 2014 - 12:35

Strijkies:

Lieve Nena,
    Weer zo'n ondernemende Braber-dochter. We gaan je helemaal via deze site volgen. Hopen dat jij en Frederique het naar jullie zin zullen hebben en er een mooie stage van mogen maken. Heel veel succes en liefs, John en Marijke

• 20 Januari 2014 - 12:48

Connie:

Lieve Nena,
    Zoals ik hier lees en vernomen hebt ga jij een prachtige mooie, leerzame en indrukwekkende periode tegemoet. Genieten he meid. We gaan jou volgen! Een goeie reis.
    Geniet nog ff van dat heerlijke warme bad thuis. Morgen nog even dat rottige afscheid en dan hoppa nieuwe ondekkingen en ervaringen. Veel plezier en dikke dikke kus van ons. Xxxx vanuit die wereldstad Sommelsdiek

• 20 Januari 2014 - 14:16

Murielle:

Lieve lieve Nena,

Heel veel plezier, geniet van je tijd daar!

liefs xx

• 20 Januari 2014 - 14:30

Jolanda:

lieve Nena..... wist niet dat het al zover was. had je nog wel een kaartje kunnen sturen. wat jammer.
    dus nu via deze weg...heel veel plezier en moois toegewenst! geniet er lekker van. Wat een onderneming, ben jaloers op jullie hoor.
    Wij gaan zeker je reisverslagen bijhouden. en als je terug bent willen we jou verhalen horen en foto's zien. Heel veel liefs en nogmaals een mooie tijd hoor!!!
    dikke kus Ria en Jolanda

• 20 Januari 2014 - 20:29

Pim:

Ha Nena!! Bijna zover.....!! Spannend hoor. Goede reis en heeeeeel veel plezier in Sri Lanka. Zal ongetwijfeld fantastische ervaring worden. Zoals Rosa zegt: we hopen je op Skype te zien om over je leven daar te horen.

Liefs

Pim & Pascale

• 20 Januari 2014 - 21:12

Hans En Anja:

Heeeey Nena,

een hele goeie reis morgen en lekker acclimatiseren. We gaan je volgen.
    Haal diep adem en ervaar!!

Liefs,
    H@A.

• 21 Januari 2014 - 11:05

Chiel, Françoise & Manon:

Lieve Nena,

Goeie reis, hou je taai, have fun en we horen graag van je.

Groetjes en liefs,
    CFM